پیامبر اکرم (ص): زگهواره تا گور دانش بجوی.
اپلیکیشن اندروید | تلگرام | اینستاگرام | تماس با ما
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
نسخه‌ی چاپی | PDF | ارسال به دوستان
روز گذشته در ایالت "هسن" آلمان
بازدید اسقف اعظم هسن از مرکز اسلامی امام علی علیه السلام در هامبورگ
اسقف اعظم ایالت "هسن" روز گذشته با حضور در مرکز اسلامی شهر "هامبورگ"، با مدیر این مرکز دیدار و در ادامه از بخش های مختلف مرکز اسلامی امام علی (علیه السلام) دیدن نمود.

به گزارش بصیرت: مرکز اسلامی امام علی (علیه السلام) شهر "هامبورگ" روز گذشته میزبان اسقف اعظم ایالت "هسن" بود.

در این بازدید که صبح روز گذشته به وقوع پیوست، «کاردینال کاسپر» علاوه بر بازدید از بخش های مختلف این مرکز اسلامی و آشنایی با هنرهای اسلامی - ایرانی به کار رفته در ساخت و تزئین این مرکز، با «حجت الاسلام و المسلمین رمضانی»، رئیس مرکز اسلامی امام علی (ع) نیز دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام رمضانی در گفتگو با این شخصیت برجسته مسیحی در آلمان، ضمن اشاره به اظهارات اخیر پاپ فرانسیس که میان آزادی بیان و توهین به پناهجویان تفاوت قائل شده بود، از رسیدگی پاپ و واتیکان به نیازمندان و فقرا در کشورهای مختلف، تقدیر و تشکر کرد.

اسقف اعظم ایالت هسن نیز در مقابل به آمارهای تکان دهنده ارائه شده در سال ۲۰۱۵ میلادی توسط نهاد های حقوق بشری، اشاره کرد و گفت: طبق این آمارها تنها در طول سال گذشته ۳۸۰۰۰ نفر از پناهجویان در دریای مدیترانه غرق شده اند و آنگونه که پاپ نیز تاکید کرد، ما نمی توانیم تحمل کنیم که مدیترانه به گورستانی برای پناهجویان و جنگ زدگان عراقی و سوری تبدیل شود.

این دو شخصیت برجسته شیعی و مسیحی در ادامه بر لزوم گسترش همکاری ها در راستای ایجاد اتحاد و همبستگی بیشتر در جامعه تاکید کردند.

گفتنی است در این دیدار، شمع صلح از سوی کاردینال کاسپر به رئیس مرکز اسلامی امام علی (ع) اهداء شد.

 

//منبع:ابنا

یک دیدگاه بگذارید

دیدگاه‌های کاربران

نخستین دیدگاه را شما بگذارید.

نظرسنجی

پیشنهاد 1
پیشنهاد 1
پیشنهاد 1

پیوند‌ها

پیشنهاد 1
پیشنهاد 1
پیشنهاد 1